محورهای غرب مازندران بارانی و لغزنده است/ هشدار نسبت به افزایش تصادفات

محورهای غرب مازندران بارانی و لغزنده است/ هشدار نسبت به افزایش تصادفات

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش باران و لغزنده بودن محورهای غرب استان مازندران هستیم.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی، نیز وضعیت تردد در محورهای مازندران به‌صورت روان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: معمولا در همه ایام احتمال ریزش سنگ در محورهای هراز و کندوان وجود دارد که در روزهای بارندگی نگرانی‌ها در این زمینه بیشتر می‌شود و لازم است رانندگان به توصیه‌ها و هشدارها در این زمینه بیشتر توجه کنند.

این مسؤول با هشدار در ارتباط با افزایش تصادفات در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفاتی که در این ایام شاهد هستیم واژگونی بوده که دلیل آن هم تخطی از سرعت مطمئنه است و ضرورت دارد سرنشینان نسبت به بستن کمربند ایمنی توجه کنند.

قدمی با اشاره به ادامه انسداد شبانه آزادراه تهران شمال، یادآور شد: آزادراه چالوس - مرزن‌آباد و بالعکس از ساعت ۱۹ تا هفت روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن‌آباد انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های استان خواهد بود.

اخبار مرتبط

جاده های البرز لغزنده است

سوادکوه همچنان مسدود ؛ جاده های مازندران بارانی و لغزنده

0 نظر

ارسال نظر

capcha